Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.
Besøgende online nu
Gæster online 17
Brugere online 0

Antal brugere: 185
Nyeste bruger: Mrnight

Sortere Nyheder

Sidst opdateret den 5 år siden
L
LarsenDKNyt medlem
Skrevet d. 5 år siden
Nyheder sorteres idag efter dato, men på mine sider vil jeg gerne selv styre rækkefølgen.
Forestiller mig at jeg kunne sortere på nyhedens overskrift, ved f.eks. at sætte 1. - 2. - etc. foran overskriften (så det ikke bare bliver alfabetisk).

Jeg tænker det er et sted i News.php jeg skal styre sorteringen, men jeg er ikke spor sikker.

Kan nogen herinde give et hint?

M.v.h.
Jes
www.kidsvolley-kerteminde.dk
www.kerteminde-volley.dk
Gillette theme v.8.00.00
H
helmuthSuperadministrator
Skrevet d. 5 år siden
Hvad med at sortere på dato?

f.eks. 20190305 og 20190306 ...
L
LarsenDKNyt medlem
Skrevet d. 5 år siden
Nej, for det er ikke nødvendigvis den nyeste eller den ældste "nyhed" jeg vil have øverst. På mine sider er det mere en informationstavle.
Jeg mener at jeg i en tidligere version havde rodet mig frem til at de blev sorteret på navnet, så jeg kunne sætte 1. 2. 1,5. 3. etc foran navnet, så tallene blev brugt til sortering.
1.
1,5.
2.
etc.
Altså noget "Sort by name" i stedet for "Sort by Date" . . giver det ikke mening?
www.kerteminde-volley.dk
Gillette theme v.8.00.00
H
helmuthSuperadministrator
Skrevet d. 5 år siden
Det jeg mente, men som jeg ikke fik med i den første post, var at du kunne starte overskriften med f.eks. 20190305 osv. - så vil nyhederne blive sorteret efter dato ...
L
LarsenDKNyt medlem
Skrevet d. 5 år siden
OK, men vil det ikke være det samme, om tallet der står først i overskriften er 1 og 2 og 3 eller 20190305 og 20190307. Begge dele skal vel sortere efter et tal? Stigende eller faldende. Jeg ved at det engang virkede sådan på mine sider.

Men min pointe er, at datoen for opslaget er irrelevant for mig. Jeg vil gerne kunne placere opslagene i den rækkefølge jeg ønsker, efter relevans.
Når der så er et "breaking" opslag (f.eks. Info om generalforsamling eller andet), så bruger jeg standarden med "sæt dette opslag øverst"
www.kerteminde-volley.dk
Gillette theme v.8.00.00
Du kan se alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke starte en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke svare i denne diskussionstråd.
Du kan ikke påbegynde en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger? Klik her for at oprette dig.
Glemt kodeord?