Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.
Besøgende online nu
Gæster online 10
Brugere online 0

Antal brugere: 184
Nyeste bruger: 007

Ã…bne element på samme side

Sidst opdateret den 14 år siden
O
olelauErfaren bruger
Skrevet d. 14 år siden
Jeg vil gerne åbne en opentable i samme dokument med data hentet fra databasen og bruger denne kode:

if (!isset($_REQUEST['view']) || !isnum($_REQUEST['view'])) { $_REQUEST['view']=''; }
$view = $_REQUEST['view'];
if(isset($view) && isNum($view)){
$result = dbquery("SELECT * FROM ".DB_BREVKASSE." WHERE panel_brevkasse_id='$view'");
while($data = dbarray($result)){
opentable("Se brev");
echo "<hr />
<h2>".$locale['tdv217']."</h2>".nl2br(parsesmileys(parseubb($data['panel_brevkasse_questions'])))."<hr />
<h2>".$locale['tdv219']."</h2>".nl2br(parsesmileys(parseubb($data['panel_brevkasse_reply'])))."";
closetable();
}
}

Bruger dette link til at åbne med:

<a href='".FUSION_SELF."&view=".$data['panel_brevkasse_id']."'>".$locale['tdv225']."</a>

Den finder id fint men skriver bare siden kan ikke vises, synes jeg har brugt metoden før, men kan ikke lige se mig ud af det her.
Ole Lauritsen
Redigeret af olelau d. 30-09-2009 10:15, 14 år siden
F
fljFusioneer
Skrevet d. 14 år siden
Jeg bruger altid $_POST i stedet for $_REQUEST, men kan ikke se, at det skulle gøre nogen forskel.

Kan ikke se nogen fejl (dermed ikke sagt, at der ingen er). Jeg ville forsøge mig med en sladre-udskrift, og så kigge på dokumentets indhold vha Vis-Kilde (View-Source) i browseren.
O
olelauErfaren bruger
Skrevet d. 14 år siden
Jeg har prøvet med både $_POST og $_GET og kigget så meget på udråbstegn, dollartegn, plinger og dingenoter at jeg ikke kunne huske hvad der returner falsk eller sandt, og så var fejlen et lille ? i linket, her markeret med rødt.

Tak for hjælpen.
Ole Lauritsen
Du kan se alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke starte en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke svare i denne diskussionstråd.
Du kan ikke påbegynde en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger? Klik her for at oprette dig.
Glemt kodeord?