Hej
Jeg ved ikke om det følgende virker, men det kunne være en mulighed.
Find filen /includes/jscripts/tiny_mce/plugins/tinybrowser/config_tinybrowser.php.
ret linierne
47: $tinybrowser['path']['image'] = '/upload/image/';
48: $tinybrowser['path']['media'] = '/upload/media/';
49: $tinybrowser['path']['file'] = '/upload/files/';
til den fulde url
47: $tinybrowser['path']['image'] = 'kryptiske domænenavn/upload/image/';
48: $tinybrowser['path']['media'] = 'kryptiske domænenavn/upload/media/';
49: $tinybrowser['path']['file'] = 'kryptiske domænenavn/upload/files/';
prøv dig lidt frem, håber det virker.
Hej
Er det et nyt site du har sat op?
Har du husket at oprette "_thumbs" mappen og givet den de rigtige rettigheder?
Hej
Jeg kan kan se du benytter xamp, som jeg selv benytter til testformål, og normalt ville jeg forsøge at efterprøve et setup for at kunne hjælpe, men min "lege-pc" har desværre nogle tekniske problemer, (jeg tror den kræver ferie), så derfor er min hjælp lidt begrænset/hæmmet.
Som jeg har nævnt tidligere i denne tråd, er jeg ikke den store tilhænger af at benytte æøå i navne på mapper og filer, og skal man benytte et domæne med æø eller å, så benytter jeg det altid som et alias til et "lovligt" domæne.
Beklager at jeg ikke kan hjælpe mere lige nu, men vi kan jo håbe der er en anden, der kan komme med den geniale løsning.
Hej
Man siger ellers at "C:\\" er roden til alt, men æøå er altså roden til kaos.
Nå men nu til det alvorlige.
Det kunne være spændende om du kunne få indehaveren til domænet, til at invistere i endnu et domæne, nemlig et domænenavn hvor æ bliver erstattet af "ae" og hvor ø bliver erstattet af "oe".
Så indstallere du PHP-F siden på dette domæne, og ser om det virker.
Hvis det virker nu, kan du så forsøge at sætte domænenavnet med æ og ø op som et alias til domænet med ae og oe.
Bare et forslag, og ja, jeg ved at det vil give en lille udgift, men det er vel værd at forsøge.