Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.
Besøgende online nu
Gæster online 14
Brugere online 0

Antal brugere: 184
Nyeste bruger: 007

Dansk dato i user_birthdate_include

Sidst opdateret den 15 år siden
A
ApplecareBruger
Skrevet d. 15 år siden
hej er der nogle der kan hjælpe med og rette user_birthdate_include så det er med dansk dato..

Jeg mener det er her omkring jeg rette skal
echo "<tr>\n";
   echo "<td class='tbl'>".$locale['uf_birthdate'].": <span class='small2'>(mm/dd/yyyy)</span></td>\n";
   echo "<td class='tbl'><select name='user_month' class='textbox'>\n<option value=''> </option>\n";
   for ($i = 1; $i <= 12; $i++) { echo "<option".($user_month == $i ? " selected='selected'" : "").">".$i."</option>\n"; }
   echo "</select>\n<select name='user_day' class='textbox'>\n<option value=''> </option>\n";
   for ($i = 1; $i <= 31; $i++) { echo "<option".($user_day == $i ? " selected='selected'" : "").">".$i."</option>\n"; }
   echo "</select>\n<select name='user_year' class='textbox'>\n<option value=''> </option>\n";
   for ($i = date("Y"); $i > 1930; $i--) { echo "<option".($user_year == $i ? " selected='selected'" : "").">".$i."</option>\n"; }
   echo "</select>\n</td>\n";
   echo "</tr>\n";

jeg har prøvet med denne model da jeg mente det var sådan men så kommer dag ikke frem så håber nogle kan hjælpe mig..
echo "<tr>\n";
   echo "<td class='tbl'>".$locale['uf_birthdate'].": <span class='small2'>(dd/mm/yyyy)</span></td>\n";

echo "</select>\n<select name='user_day' class='textbox'>\n<option value=''> </option>\n";
   for ($i = 1; $i <= 31; $i++) { echo "<option".($user_day == $i ? " selected='selected'" : "").">".$i."</option>\n"; }

echo "<td class='tbl'><select name='user_month' class='textbox'>\n<option value=''> </option>\n";
   for ($i = 1; $i <= 12; $i++) { echo "<option".($user_month == $i ? " selected='selected'" : "").">".$i."</option>\n"; }

echo "</select>\n<select name='user_year' class='textbox'>\n<option value=''> </option>\n";
   for ($i = date("Y"); $i > 1930; $i--) { echo "<option".($user_year == $i ? " selected='selected'" : "").">".$i."</option>\n"; }
   echo "</tr>\n";

Håber nogle kan hjælpe

jeg har vedhæftede standart filerne.
Med venlig hilsen..

Michael

P.S. da jeg er ordblind vil der findes stave og formuligerings fegl i mine forumpost

Den rigtig danske Guild pÅ eu Eonar.
Http://http://www.de-vanvittige-vikin...ikinger.dk
Du har ikke adgang til at se vedhæftelser
K
KennethBruger
Skrevet d. 15 år siden
Prøv følgende:

echo "<tr>\n";
   echo "<td class='tbl'>".$locale['uf_birthdate'].": <span class='small2'>(dd/mm/yyyy)</span></td>\n";

echo "<td class='tbl'><select name='user_day' class='textbox'>\n<option value=''> </option>\n";

echo "</select>\n<select name='user_month' class='textbox'>\n<option value=''> </option>\n";

echo "</tr>\n";
Redigeret af Kenneth d. 13-08-2008 12:06, 15 år siden
A
ApplecareBruger
Skrevet d. 15 år siden
Rigtig mange tak det var lige min løsning jeg manglet Kenneth
Med venlig hilsen..

Michael

P.S. da jeg er ordblind vil der findes stave og formuligerings fegl i mine forumpost

Den rigtig danske Guild pÅ eu Eonar.
Http://http://www.de-vanvittige-vikin...ikinger.dk
Du kan se alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke starte en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke svare i denne diskussionstråd.
Du kan ikke påbegynde en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger? Klik her for at oprette dig.
Glemt kodeord?