hej er der nogle der kan hjælpe med og rette user_birthdate_include så det er med dansk dato..
Jeg mener det er her omkring jeg rette skal
echo "<tr>\n";
echo "<td class='tbl'>".$locale['uf_birthdate'].": <span class='small2'>(mm/dd/yyyy)</span></td>\n";
echo "<td class='tbl'><select name='user_month' class='textbox'>\n<option value=''> </option>\n";
for ($i = 1; $i <= 12; $i++) { echo "<option".($user_month == $i ? " selected='selected'" : "").">".$i."</option>\n"; }
echo "</select>\n<select name='user_day' class='textbox'>\n<option value=''> </option>\n";
for ($i = 1; $i <= 31; $i++) { echo "<option".($user_day == $i ? " selected='selected'" : "").">".$i."</option>\n"; }
echo "</select>\n<select name='user_year' class='textbox'>\n<option value=''> </option>\n";
for ($i = date("Y"); $i > 1930; $i--) { echo "<option".($user_year == $i ? " selected='selected'" : "").">".$i."</option>\n"; }
echo "</select>\n</td>\n";
echo "</tr>\n";
jeg har prøvet med denne model da jeg mente det var sådan men så kommer dag ikke frem så håber nogle kan hjælpe mig..
echo "<tr>\n";
echo "<td class='tbl'>".$locale['uf_birthdate'].": <span class='small2'>(dd/mm/yyyy)</span></td>\n";
echo "</select>\n<select name='user_day' class='textbox'>\n<option value=''> </option>\n";
for ($i = 1; $i <= 31; $i++) { echo "<option".($user_day == $i ? " selected='selected'" : "").">".$i."</option>\n"; }
echo "<td class='tbl'><select name='user_month' class='textbox'>\n<option value=''> </option>\n";
for ($i = 1; $i <= 12; $i++) { echo "<option".($user_month == $i ? " selected='selected'" : "").">".$i."</option>\n"; }
echo "</select>\n<select name='user_year' class='textbox'>\n<option value=''> </option>\n";
for ($i = date("Y"); $i > 1930; $i--) { echo "<option".($user_year == $i ? " selected='selected'" : "").">".$i."</option>\n"; }
echo "</select>\n</td>\n";
echo "</tr>\n";
Håber nogle kan hjælpe
jeg har vedhæftede standart filerne.
Du har ikke adgang til at se vedhæftelser
Rigtig mange tak det var lige min løsning jeg manglet Kenneth