Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.
Besøgende online nu
Gæster online 15
Brugere online 0

Antal brugere: 184
Nyeste bruger: 007

fejl med user fields manager 3.8

Sidst opdateret den 13 år siden
I
iceman50Bruger
Skrevet d. 13 år siden
Jeg har oplevet en underlig fejl, som jeg ikke aner hvor kommer fra eller hvad jeg skal gøre (er overhovedet ikke kode menneske).
Men fejlen opstår på min "live" side, og er denne fejl:

Notice: Undefined index: uf_activity in /hsphere/local/home/modeller/modellerne.dk/includes/user_fields/user_activity_include_var.php on line 22 Notice: Undefined index: uf_activity_desc in /hsphere/local/home/modeller/modellerne.dk/includes/user_fields/user_activity_include_var.php on line 23

Det underlige er at jeg har en side kørende i uniformserver, som er en backup af den side på nettet, så filer og database er ens...
Siden kører hos surftown, og den er installeret og opbygget for nyligt fra bunden af en 7.01.02..

Er der nogen der kan hjælpe eller komme med en forklaring på fejlen??
Med venlig hilsen
Jens
www.fo2graf-kbh.dk
I
iceman50Bruger
Skrevet d. 13 år siden
Nu er den ovennævnte fejl forsvundet efter jeg genistallerede hele siden. Så der må have ligget noget gammelt støj alligevel.

Men nu er problemet så at jeg må godt oprette brugerfelterne i min testopstilling på uniformserver, men ikke i mit produktionsmiljø.

Kan det have noget med safe mode at gøre??
I
iceman50Bruger
Skrevet d. 13 år siden
Fejlen lå i at jeg ikke havde CHMOD Userfields til 777.

Nu virker det perfekt.
Du kan se alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke starte en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke svare i denne diskussionstråd.
Du kan ikke påbegynde en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger? Klik her for at oprette dig.
Glemt kodeord?