Hej
Foranlediget af at one.com udfaser version PHP 5.6 har været i gang med at upgradere www.sydfynsnatur.dk ; men er kørt fast.
Jeg installeret PHP-Fusion 7 og har været igang med at upgradere til "upgrade v7" ved hjælp af den tyske version. Jeg nåede til via administrationssiden at skulle ændre config.php
Beskeden var:
<?php
// database settings
$db_host = "";
$db_user = "";
$db_pass = "";
$db_name = "sydfynsnatur_dk";
$db_prefix = "fusionVJ6Zx_";
define("DB_PREFIX", "fusionVJ6Zx_");
define("COOKIE_PREFIX", "fusion82v4Y_");
?>
Jeg indskrev
$db_host = "localhost";
$db_user = "sydfynsnatur_dk";
$db_pass = "XXXXXXX"; kodeord ikke vist her
men efterfølgende forsvandt siden og jeg kan ikke komme ind som administrator igen.
Har I et godt råd?
Vh Erhardt
Du har ikke adgang til at se vedhæftelser
Hej Snatur.
en mulighed kan være at One.com allerede har opsat siden til php version 7 i php, log på kontrolpanel og se hvad den er sat til i database....
Blot for at udelukke en bitter fejl, den kan sættes retur til version 5,6 frem til 1. januar.
Umiddelbart ser det ud til, at du er nået langt, men at der ikke kan forbindes til databsen. Et eller andet må være galt i de data, du angiver? Hvad med den linie, der angiver hvilken database-driver, du vil angive. Har du den med?
Det kan være svært at hjælpe "på afstand", men hvis du er kørt fast og har mod på at give de relevante oplysninger fra dig, kan jeg godt se på det.
Hej igen.
Inden du begyndte at opdaterer har One.Com sikkert stået på version 5,6, og imens du har arbejdet med siden er den rykket til version 7,2, derfor mener jeg at der muligvis her er en god mulighed lige at sætte den retur til 5,6 og se om der stadig er hængeparti, Obs, ved godt der kan gå op til en halv time før det ses.
Ved at rykke op til version 7,2 var det sådan at mine sider også blev hvide, indtil jeg satte den retur....