Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.
Besøgende online nu
Gæster online 4
Brugere online 0

Antal brugere: 184
Nyeste bruger: 007

Har installeret PHP-Fusion 7; men gået i stå ved upgraderingen

Sidst opdateret den 5 år siden
S
snaturJuniormedlem
Skrevet d. 5 år siden
Hej

Foranlediget af at one.com udfaser version PHP 5.6 har været i gang med at upgradere www.sydfynsnatur.dk ; men er kørt fast.

Jeg installeret PHP-Fusion 7 og har været igang med at upgradere til "upgrade v7" ved hjælp af den tyske version. Jeg nåede til via administrationssiden at skulle ændre config.php

Beskeden var:
<?php
// database settings
$db_host = "";
$db_user = "";
$db_pass = "";
$db_name = "sydfynsnatur_dk";
$db_prefix = "fusionVJ6Zx_";
define("DB_PREFIX", "fusionVJ6Zx_");
define("COOKIE_PREFIX", "fusion82v4Y_");
?>

Jeg indskrev

$db_host = "localhost";
$db_user = "sydfynsnatur_dk";
$db_pass = "XXXXXXX";  kodeord ikke vist her

men efterfølgende forsvandt siden og jeg kan ikke komme ind som administrator igen.

Har I et godt råd?

Vh Erhardt
Redigeret af Henrik_Bendtsen d. 08-12-2018 01:07, 5 år siden
Du har ikke adgang til at se vedhæftelser
H
HenningSBruger
Skrevet d. 5 år siden
Hej Snatur.

en mulighed kan være at One.com allerede har opsat siden til php version 7 i php, log på kontrolpanel og se hvad den er sat til i database....

Blot for at udelukke en bitter fejl, den kan sættes retur til version 5,6 frem til 1. januar.
Henning
S
snaturJuniormedlem
Skrevet d. 5 år siden

HenningS skrev:

Hej Snatur.

en mulighed kan være at One.com allerede har opsat siden til php version 7 i php, log på kontrolpanel og se hvad den er sat til i database....

Blot for at udelukke en bitter fejl, den kan sættes retur til version 5,6 frem til 1. januar.

Den var oppe indtil jeg lavede upgraderingen.
Hos one.com er indstillingen version 7, så det kan ikke være der problemet er.
Den gamle versions index-side var http://www.sydfynsnatur.dk/viewpage.p...?page_id=7
Den kommer frem; men ikke når der kun står http://www.sydfynsnatur.dk!

Vh Erhardt
F
fljFusioneer
Skrevet d. 5 år siden
Umiddelbart ser det ud til, at du er nået langt, men at der ikke kan forbindes til databsen. Et eller andet må være galt i de data, du angiver? Hvad med den linie, der angiver hvilken database-driver, du vil angive. Har du den med?

Det kan være svært at hjælpe "på afstand", men hvis du er kørt fast og har mod på at give de relevante oplysninger fra dig, kan jeg godt se på det.
H
HenningSBruger
Skrevet d. 5 år siden
Hej igen.

Inden du begyndte at opdaterer har One.Com sikkert stået på version 5,6, og imens du har arbejdet med siden er den rykket til version 7,2, derfor mener jeg at der muligvis her er en god mulighed lige at sætte den retur til 5,6 og se om der stadig er hængeparti, Obs, ved godt der kan gå op til en halv time før det ses.

Ved at rykke op til version 7,2 var det sådan at mine sider også blev hvide, indtil jeg satte den retur....
Henning
F
fljFusioneer
Skrevet d. 5 år siden
Godt tip - tak :)
Du kan se alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke starte en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke svare i denne diskussionstråd.
Du kan ikke påbegynde en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger? Klik her for at oprette dig.
Glemt kodeord?