Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.
Besøgende online nu
Gæster online 15
Brugere online 0

Antal brugere: 181
Nyeste bruger: Snif45

gen omrette side

Sidst opdateret den 7 år siden
M
Mikkel45Juniormedlem
Skrevet d. 7 år siden
Hej
Jeg har haft en side bygget i en ældre php fusion, det var en ældre version af V.7
Jeg havde nogle problemer med æ+ø+Ã…, og ville så prøve at bygge nyt i Joomla, men det går vist slet ikke.:|
Jeg har slettet den gamle side hos Servage hosting.
Jeg har en backup af alle mapper fra min gamle side
Hvordan får jeg lagt min backup ind i den nyeste version af PHP-fusion, således at jeg får mit gamle tema, og alle sider er er skrevet lagt på så det fungerer igen.

Håber det kan lade sig gøre
1000 tak for ulejligheden og al den hjælp jeg kan få.
J
janmolFusioneer
Skrevet d. 7 år siden
Tjahhh ... hvis du har lagt din backup på via FTP ... og siden ikke virker ... så mangler der formodentlig data. Du skal indlæse din sikkerhedskopi af databasen (for sådan en har du selvfølgelig ... ikke?) og derefter sikre dig, at der står de korrekte informationer i config.php. Endelig skal du sikre dig, at adgangsrettigheder står korrekt i alle foldere (se installationsvejledningen til en ny installation). Hvis du IKKE har en kopi af databasen ... og den gamle database er slettet ... så har du et problem ...
Take it easy but take it.
.........................................................
Jan Mølgaard, it-konsulent og oversætter
http://wordit.dk
M
Mikkel45Juniormedlem
Skrevet d. 7 år siden
Hej Jan
Jo jeg har selvfølgelig backup af databasen, men kan jeg bare bruge den i en nyere version af PHP-Fusion
Er det i databasen at indholdet af mine gamle "artikler" ligger ?
Det er vel heller ikke alle mine gamle mapper jeg skal lægge direkte ind i den nye version, så kører jeg vel bare tilbage til den tidlige version.
Eller er det bare mig der har misforstået noget, jeg er jo desværre ikke så velbevaret i kodning af hjemmesider, men jeg øver mig ;)
J
janmolFusioneer
Skrevet d. 7 år siden
Det klogeste - da der nogle gange laves databaseændringer i forbindelse med en opgradering - er at køre genopretningen med den version, du havde, da du tog kopien. Så kan du altid opgradere ud fra det. Alle tekster (artikler, nyheder osv.) ligger i databasen.
Take it easy but take it.
.........................................................
Jan Mølgaard, it-konsulent og oversætter
http://wordit.dk
M
Mikkel45Juniormedlem
Skrevet d. 7 år siden
Ok, tak for hjælpen
Du kan se alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke starte en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke svare i denne diskussionstråd.
Du kan ikke påbegynde en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger? Klik her for at oprette dig.
Glemt kodeord?