Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.
Besøgende online nu
Gæster online 15
Brugere online 0

Antal brugere: 181
Nyeste bruger: Snif45

Fra Version 7.0 til 7.2

Sidst opdateret den 8 år siden
J
johnnysksJuniormedlem
Skrevet d. 8 år siden
Hej
Jeg vil hører om nogen herinde kunne hjælpe mig med at skift fra Version 7.00 til 7.2 (eller sidste nye) eftersom jeg ikke helt selv kan finde ud af det :)
Med Venlig Hilsen
Johnny Sørensen

www.DK-EVENT.dk
J
johnnysksJuniormedlem
Skrevet d. 8 år siden
Lige nu er dette et problem:

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/www/forum.dk-event.dk/maincore.php on line 35

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/www/forum.dk-event.dk/maincore.php on line 35

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/www/forum.dk-event.dk/maincore.php on line 36

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/www/forum.dk-event.dk/maincore.php on line 36

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/www/forum.dk-event.dk/maincore.php on line 37

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/www/forum.dk-event.dk/maincore.php on line 37

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/www/forum.dk-event.dk/maincore.php on line 38

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/www/forum.dk-event.dk/maincore.php on line 38

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/www/forum.dk-event.dk/maincore.php on line 39

På mit forum og ønsker derfor at skifte til en bedre version på www.forum.dk-event.dk og håber nogen kan hjælpe :)
Med Venlig Hilsen
Johnny Sørensen

www.DK-EVENT.dk
Du kan se alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke starte en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke svare i denne diskussionstråd.
Du kan ikke påbegynde en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger? Klik her for at oprette dig.
Glemt kodeord?