Hej alle
Jeg har fået hacket tre sider de sidste uger. I min analyse af hvad der adskiller disse sider fra resten kommer Tiny browser frem som en mulighed.
Er der nogen der har erfaring med om denne fortræffelige tilføjelse skulle skabe sikkerhedsproblemer?
Kh
Jens
Hvordan har de "hacked" din side ?? Fjernet filer? Uploadet nye filer?? ændret filer??
Mere information ville være meget nyttigt, samt naturligvis noget af det vigtigste:
Hvilken PHP-Fusion version havde du installeret ? Og var det samme version på alle de tre berørte sider ?
Hej Henrik
Der er uploadet nye filer på alle tre sider.
Alle mine sider bortset fra en v9 test kører i 7.02.07.
Men det er nu ikke så væsentligt. Siderne er renset og genstartet uden tilføjelser.
Nu er det bare spørgsmålet hvilke infusioner, der er sikre at tilføje. Derfor mit spørgsmål.
KH
Jens
Det er enormt svært at svare på, det korte svar nå vel være: en infusion eller anden implementering er ikke mere sikker end forfatteren har gjort det.. Jeg ved godt at du ikke kan bruge det svar til ret meget, derfor vil jeg på det kraftigste anbefale dig at benytte og kun btuge infusions og andet fra UK siden under deres addons / mod database ☺
Hej Henrik
Tak for svaret. Jeg er ganske enig.
KH
Jens