Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.
Besøgende online nu
Gæster online 9
Brugere online 0

Antal brugere: 184
Nyeste bruger: 007

æ,ø,å-filer ved tilmelding ønskes

Sidst opdateret den 9 år siden
Skrevet d. 9 år siden
Nødvendigt at der bliver danske sprogfiler - tak for det.
Et beskedent ønske:
Jeg kunne ønske mig at de filer, som styrer muligheden for æ, ø, å med videre ved navne, f.eks. for min bekendte jürgen og tilmelding også kunne tilbydes- på linie med sprogfiler. Det vil side en national udskiftning af enkelte filer i den internationale version.
Det er svært for hver enkelt af os at skulle finde de rigtige steder, hvor der skal godkendes.
Endnu er det vist heller ikke blevet helt løst.
J
janmolFusioneer
Skrevet d. 9 år siden
Tænker du på det med brugernavne??
Take it easy but take it.
.........................................................
Jan Mølgaard, it-konsulent og oversætter
http://wordit.dk
Skrevet d. 9 år siden
Ja - det er mest navnet på den, der logger sig på. Jeg ved jo godt at mange ikke ønsker at have deres eget navn i brug, men jeg synes at muligheden burde være der, da vi er en dansk side. Jeg har diskuteret det med flere hjælpere og der har været flere anvisninger, men jeg er ikke overbevist om at det er blevet løst - og nu er svarene slettet - jeg kan i hvert fald ikke finde mine spørgsmål. Mit forslag var altså at de 10 filer, eller hvor mange der er, hvor der skal ændres noget med tilføjelse af æ, ø,å æ,ø,Ã… osv i php-scriptet, bliver tilbudt som en løsning til de folk, som er interesserede. På linie med sprogfilerne.
Hvad gør de andre ikke anglesaksiske folk? Svenskere, nordmænd, tyskere? Jeg har ikke kunnet se nogen løsning dér.
Vi kunne jo kalde dem æ,ø,å-filer i stedet for sprogfiler - Eller de kunne være en del af sprogpakken.
J
janmolFusioneer
Skrevet d. 9 år siden
De fleste lever bare med, at man ikke kan bruge nationale særtegn i brugernavne - og det er ikke bare skandinaver, som har problemet - tyskere, alle med romansk sprog har det også for slet ikke at tale om dem, der bruger helt andre alfabeter. Men eventuelt gør man så det, at man tilføjer et brugerdefineret felt med fulde navn. Men når vi har en version 9, der virker og fejlfri, skal jeg nok tage et kig på det og eventuelt lave et sæt scripts, der gør det muligt. Lige nu handler det om sprogfiler og tests.
Skrevet d. 9 år siden
Mange tak. Det ser jeg frem til. Du har ret med de helt andre tegnsæt. Jeg ser frem til nummer 9. tak for dit arbejde.
H
HenningSBruger
Skrevet d. 9 år siden
Mens vi venter på færdigudgaven af version 9.

Jeg var selvfølgelig en af de nysgerrige til at installere version 9, og jeg må indrømme det er noget af en anden administration der er lavet her, der er selvfølgelig diverse fejl, og indrømmer gerne at det er et kæmpe arbejde for Jammol og holdet ved php - Fusion har fået gjort, jeg er sikker på der er mange som venter på at der bliver sagt at nu er vi klar, og til dem vil jeg sige glæd jer.

Stor tak for det brave arbejde, der er sket meget siden version 6 hvor jeg hoppede på vognen.
Henning
J
janmolFusioneer
Skrevet d. 9 år siden
Reviderede danske sprogfiler her:
http://php-fusion.dk/fusion_9_test/do...nload_id=2
MEN - der kan stadigvæk godt være fejl i dem!!
Du kan se alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke starte en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke svare i denne diskussionstråd.
Du kan ikke påbegynde en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger? Klik her for at oprette dig.
Glemt kodeord?