Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.
Besøgende online nu
Gæster online 13
Brugere online 0

Antal brugere: 181
Nyeste bruger: Snif45

Tomt debatforum

Sidst opdateret den 8 år siden
H
HenrikBNyt medlem
Skrevet d. 8 år siden
Hey

Jeg har oprettet et nyt fusion via en autoinstaller og efter jeg har været de forskellige trin i debatten igennem og har oprettet grupper og undergrupper, så er der stadigvæk intet synligt, jeg har været igennem indstillinger, men jeg kan ikke lige se hvad det skulle være der mangler.

Er der andre der har været udsat for samme problem?

Se vedh fil: https://drive.google.com/file/d/0B7qb...sp=sharing
H
HenrikBNyt medlem
Skrevet d. 8 år siden
De er oprettet så det kun er brugere der kan se dem, de skal bruges til et onlinespil, hvor det tales om taktik og så er det ikke for alles øjne.

Det billede jeg ha vedh er som jeg ser det, når jeg er inde som admin og derfor burde kunne se det hele.

Indstillingen ser således ud: https://onedrive.live.com/redir?resid...hoto%2cPNG
Redigeret af HenrikB d. 28-10-2014 18:43, 8 år siden
H
helmuthSuperadministrator
Skrevet d. 8 år siden
bare for at prøve kunne du putte dig selv (dvs. admin) i grupperne for at se om det ændrer noget ...
"Når forandringens vinde blæser er der nogle der bygger læhegn, andre bygger vindmøller." - Gammel kinesisk visdom
.........................................................
Helmuth Mikkelsen, sprognørdisk folkepensionist
F
fljFusioneer
Skrevet d. 8 år siden
Kan vi få adgang til siden, så vi selv kan se det?
H
HenrikBNyt medlem
Skrevet d. 8 år siden
Hej igen

@helmuth, jep, har prøvet det og også at oprette testbrugere og lave brugeregrupper til dem og ligge dem derind.

@flj, ja, selvfølgelig må i det, det er ikke noget hemmeligt i det, jeg skal dog lige have flyttet hjemmesiden til et andet domæne, det gør jeg i løbet af i morgen og så vender jeg tilbage

/Henrik
Du kan se alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke starte en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke svare i denne diskussionstråd.
Du kan ikke påbegynde en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Du kan ikke vedhæfte downloads i dette debatforum.
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger? Klik her for at oprette dig.
Glemt kodeord?