Jeg får følgende i fejl, er der nogen bud på ændring her?
autonews/autonews_data.php
Use of undefined constant DB_SHOUTBOX - assumed 'DB_SHOUTBOX' Linje: 350
autonews/autonews_data.php
Use of undefined constant DB_SHOUTBOX - assumed 'DB_SHOUTBOX' Linje: 350
på forhånd tak for hjælpen
Hennings
www.taxidrivers.dk
Jeg får fejlmeldingen på linie 351
Gitte
PHP-Fusion Version 7.02.07
Startet med PHP-Fusion 1. Januar 2007
Der mangler en DB-definition i multisite_include.php.
Hvordan laver man det janmol?
Yes det løste fejlen, tak for hjælpen Smokeman :D
Måske jublede jeg lidt for tidligt, for nu får jeg en fejlmeddelse på administration/infusions.php som jeg ikke tidligere har set...eller ihvertfald bemærket - som lyder:
include() [function.include]: Failed opening '../infusions/../infusions/shoutbox_panel/shoutbox_admin.php/infusion.php' for inclusion (include_path='.:') Linje: 188
Og linie 188 ser således ud:
if (@include INFUSIONS.$data['inf_folder']."/infusion.php") {
Gitte
PHP-Fusion Version 7.02.07
Startet med PHP-Fusion 1. Januar 2007
Jeg kan ikke installere shoutboxen. Når jeg har forsøgt at installere den, står den efterfølgende ikke på listen over installerede infusioner. Og når jeg så tjekker oversigten og de infusioner der ligger på serveren er den markeret med rødt som uinstalleret. Jeg har prøvet at slettet mappen med shoutboxen på min server, for så at tage mappen fra den samlede installations mappe til PHP-Fusion v.7.02.01 og det ændre heller ikke noget.
Nej den havde jeg ikke set, har lige kørt den, og indtil videre ser det ud til at fejlen er væk ;) Endnu en gang tak for hjælpen Smokeman B)
Hej Smokemann
Hvor skal koden sættes ind her
Redigeret af
HenningS d. 06-05-2011 15:56,
12 år sidenHenningS det er filen autonews/autonews_data.php du skal have fat i ;)
Hm! Jeg må åbenbart være dum!
den kan jeg umiddelbart ikke gennemskue....
jeg håber i lige vil markerer linjen den sættes i .
Redigeret af
HenningS d. 06-05-2011 15:56,
12 år sidenHm, sorry jeg fyldte lidt for meget, de der kode -tags kender jeg ikke rigtig til!
Nåe men sandheden er at jeg åbenbart ikke kan få det til at virke, så emnet ryger ud hos mig.
Tak for hjælpen