@helmuth
Jeg har set tråden og prøvede rent faktisk den version Arda henviste til, men der var teksterne på et sprog jeg ikke kan, vist nok tyrkisk. Der var fejl i koden i den oversættelse til engelsk hun kom med, f.eks. Manglede anførselstegn om tekster sml. Med den tyrkiske version ... Jeg ville nemlig forsøge at oversætte til dansk selv, ud fra den engelske.
Derfor lød netop den Yxos omtalte godt, da han netop havde testet den med dansk version og fundet den virkede.
Jeg savner stadig meget mapper her opdelt på versioner, hvor man kan downloade nyttige infusioner, ligesom der er under addons på den engelske side.
Brugere her på siden kunne jo teste og foreslå / beskrive anvendeligheden. Det ville være meget lettere at finde end at skulle søge i alverdens fora.
Der findes de officielle sider med mangler ... Og når brugeres erfaringer og infusioner ikke godtages? ... Ikke bliver lagt op til download .. så er der grundlag for dannelse af andre PHP-fusion websites ... Måske uofficielle? .. Men af de mest erfarne brugere der er hjælpsomme her ... Det betyder man ikkesom før i tiden kan nøjes med at søge her i det danske officielle PHP-fusion site, og finde alt det smarte og anvendelige til dansk version, som mere erfarne danske brugere har gennemtestet ....
Jeg har efterhånden brugt sammenlagt flere uger på at lede og hvis jeg er så heldig at finde alle de gode infusioner til v7 jeg havde i v6 ...
Ville jeg da gerne kunne sende dem ind til jer admins her på PHP-fusion.dk som forslag til download ....
Så andre brugere ikke ligesom jeg skal bruge så lang tid på at teste versioner der ikke virker, uden tilstrækkelig viden om PHP og PHP-fusion til at kunne greje hvorfor det ikke lige virkede og rette fejl.