Navigation
Supportsider
Staben
Senest Online
iceman5001:14:34
flj07:53:38
helmuth11:30:06
Micschmidt22:39:21
HenningS 1 Dag
Mutolol 1 Dag
Henrik Bendtsen 3 Dage
snatur 4 Dage
Maawaens 1 Uge
tyson 1 Uge
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 0

Antal brugere: 2,763
Nyeste bruger: Maawaens
Se indlæg
 Udskriv debat
Hjælp søges til opdatering fra PhP fusion 5,6 til 7
Anne20
Mit navn er Anne Damgaard Sørensen.
Min hjemmeside www.tarots.dk som jeg har hos One.Com bliver lukket d. 3 dec. ,da jeg ikke selv er i stand til at opdatere. Den kører på PhP fusion 5,6- og de vil vist opdatere til 7. Er der nogen herinde der evt. kan hjælpe? , jeg har opbygget den igennem 11 år, og er dybt ulykkelig over at miste mit site , som hver dag har mange besøgende. På forhånd tak for gode råd, vil gerne betale, hvis der er en eller anden, der har overskud til at hjælpe😊

flj
Hej Anne,
Mon ikke, der er hjælp at finde her?
Ved du hvilken version af php-fusion, du kører?
Flemming

Anne20
Jeg kører www.tarots.dk på PhP fusion 5,6....jeg er ikke så teknisk, så selv det at finde rundt herinde i Forum er svært...undskyld hvis jeg skriver flere steder, men jeg er virkelig meget bange for at min hjemmeside går i sort. Ifølge One.Com skal jeg opdatere nu.....et IT firma har sagt, at de ikke kan påtage sig den opgave, så jeg er bange for at www.tarots.dk forsvinder....

HenningS
Hej Anne !

Som din bundtekst forlyder køre din hjemmeside på php fusion version 6 eller som der står v6.00.307, så det er en større opdaterings proces der skal i gang, da sidste version af PHP fusion er 7.02.07

så der er mange opdateringer der skal til, og jeg er sikker på at der skal bedre kræfter til dette end jeg kan tilbyde.

Under administrations siden kan du formentlig se hvilke version af PHP fusion du bruger... Det står formentligt øverst
Henning

http://www.eurodrivers.dk
Anne20
Ja desværre er det svært at finde nogen, der vil påtage sig at opdatere hjemmesiden. Men det var da forsøget værd😊😊og tak fordi I svarede mig.
Inde på administrationssiden står der : Annes tarotside Administrationsside - v6.00.307

Jeg må så om et par dage meddele, at hjemmesiden lukker...😢😢😢

Tak for Jeres venlige imødekommenhed.....fortsat rigtigt god dag..

Med venlig hilsen og lyse tanker
Anne Damgaard Sørensen

helmuth
Anne, send mig alle relevante oplysninger til log ind på hjemmesiden og til One.com, så vil jeg godt gøre et forsøg ...

http://helmuth.dk/
flj
Helmuth har gjort et godt stykke arbejde, og opdateret siden til den nyeste version af php-fusion, samt installeret en opgraderings-pakke fra den tyske php-fusion side, der gør, at den kan køre under PHP version 7.x.

Så er det klaret Smile

Spring til debat: