Navigation
Supportsider
Staben
Senest Online
helmuth03:42:14
jagtjensen 2 Dage
Harped 6 Dage
Henrik Bendtsen 1 Uge
olelau 1 Uge
viklake 1 Uge
iceman50 1 Uge
F1FreakDK 2 Uger
Jannik 2 Uger
HenningS 4 Uger
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 2,752
Nyeste bruger: kanik
Se indlæg
 Udskriv debat
ingen kontakt til databasen?
F1FreakDK
Hej

Jeg har lige oprettet domæne samt webhotel. Installation af PHP Fusion 7.02.07 er i gang, og alle checkpunkter i "test af filer og tilladelser står som "godkendt" i den boks (side 11 i håndbogen) - men jeg når kun til punktet efter at have tastet database data ind. For så får jeg denne besked, eller boks op på skærmen (vedhæftet billede).

Det virker som om den ikke udfører de ting som der vises i håndbogen side 13 - jeg får slet ikke muligheden for at komme videre? altså ikke nogen "next/næste" knap - uanset om jeg vælger Dansk eller Engelsk

Nogen her der ved hvorfor - skal der "linkes" et eller andet sted i filerne eller hvordan? eller er det bare mig som ikke er helt med på hvad jeg gør?

Har tidligere (for en 10års tid siden) rodet med Fusion og der gik det nemt og smertefrit. Har prøvet alle muligheder synes jeg. Både at slette database igen og oprette en ny således der ikke var et eller andet der "hang" - men lige meget hjælper det. Synes jo at jeg er SÅ tæt på at have fuldført installationen og så virker det ikke alligevel...

Siden hedder: spor1centrum.dk

Med venlig hilsen
Steen
F1FreakDK tilknyttede følgende billede:fil:
Du har ikke lov til at se downloads i denne debat.

Redigeret af F1FreakDK d. 23-10-2017 05:25

HenningS
Kan se der er hul igennem, der bliver lidt kodejob, husk at slette setup fil
Henning

http://www.eurodrivers.dk
F1FreakDK
HenningS skrev:

Kan se der er hul igennem, der bliver lidt kodejob, husk at slette setup fil

Hej Henning

Ja der er hul igennem (filerne ligger hvor de skal) - men ikke til databasen - siden den ikke kommer op med den boks hvor jeg kan klikke mig videre. Den viser kun det billede som jeg har lagt ind.

Du skriver der bliver lidt kodejob - i forhold til hvad??

Setup filen skal jeg vel ikke slette før end alt er sat op - eller tager jeg fejl?

Mvh
Steen

F1FreakDK
Problemet er løst - men jeg kan ikke sige hvad det er for det var en kammerat der fik adgang og løste det for mig...

Spring til debat: