Navigation
Supportsider
Senest Online
HenningS 1 Dag
olelau 3 Dage
helmuth 1 Uge
Henrik Bendtsen 2 Uger
iceman50 3 Uger
viklake 4 Uger
flj 5 Uger
Niller 7 Uger
gittedl 8 Uger
snatur 9 Uger
Besøgende
Gæster online: 6

Brugere online: 0

Antal brugere: 179
Nyeste bruger: Michael Mogensen
Se indlæg
PHP-Fusion - Danmark » PHP-Fusion version 7 » MODs & Infusioner v7
 Udskriv debat
FB Like og share
Janfrede
Har søgt men kan ikke finde hvordan jeg får FB del og Like på mine billeder.
Mvh jan

flj
Du kan bruge https://developers.facebook.com/docs/...ike-button til at lave html-kode, som du så kan lægge i et element

HenningS
Her er også et facebook panel med mere, skal dog tilrettes dansk sprogfil
Henning

Janfrede

HenningS skrev:

Her er også et facebook panel med mere, skal dog tilrettes dansk sprogfil

Hvordan retter jeg den til dansk sprogfil

flj
Du finder de tekster du vil rette, og så retter du dem.

Men prøv dte først. Virker det?

Janfrede
skal den fil lægges i infusions eller skal de forskellige mapper lægges i mapperne af samme navn på serveren

flj
Det sidste

Janfrede
Er gjort men hvor i alverden finder jeg det så henne på min side bagefter

HenningS
Den ligges i infusions og det er den i share this lokale som skal oversættes.

Lykke til
Henning

Janfrede

HenningS skrev:

Den ligges i infusions og det er den i share this lokale som skal oversættes.

Lykke til

Smile
ja med det var nu jeg har lagt filen op på min host server, hvordan får jeg så lagt den på min hjemmeside ?

HenningS
jeg har for midt vedkommende brugt et ftp program, og sat mappen ind i infusions, derefter logger jeg ind på hjemmesiden og i system der installerer jeg infusionen og herefter tilføjer jeg element
Henning

Janfrede
Ja nu fik jeg det til at virke, men så kom der bare et nyt problem, det nye element som jeg har lavet, vil ikke vises på siden selv om jeg har aktiveret det, meget mærkligt.

flj
Har du kigget i din fejllog? Der kan være fejl på siden, som gør at den ikke vises.

HenningS
Hej igen.

Det burde være rimeligt nemt at åbne mappen og sætte share_this_panel - og share_this ind under infusions og gå under system og installere den derfra, ifølge vejledningen.

jeg tror du har glemt at åbne pakken og trække elementerne ud som enkelte mapper og ligge ind.....
Henning

flj
@HenningS: Tænkte det samme, men Jan skriver, at de er aktiveret

HenningS
Hm, ja det gør han. Mon han har været under system og aktiveret panelet også?
Hos mig virker facebook knappen på billeder, artikler, nyheder med mere, så det undre lidt.

Der er dog en fordel, ved ikke at det virker med det samme, man får lidt lærdom om fejlfinding og php, så man skal være glad for at man har et så godt hjælpeforum som her....
Redigeret af HenningS d. 23-11-2015 11:14
Henning

Janfrede
Så lykkes det sørme, afinstalleret det og installere det forfra. nu skal jeg bale blive klog på alle de indstillinger som der er hi hiWink

HenningS
Godt det lykkedes, hvad var fejlen - 40 cm fra, eller havde du glemt at pakke infusionen ud? i share this er der en mappe der hedder lokale, og her kan man oversætte den ene fil og gemme en dansk sprogfil, men jeg er ikke god til oversættelse....

men glad for at det virker nu
Henning

Janfrede

HenningS skrev:

Godt det lykkedes, hvad var fejlen - 40 cm fra, eller havde du glemt at pakke infusionen ud? i share this er der en mappe der hedder lokale, og her kan man oversætte den ene fil og gemme en dansk sprogfil, men jeg er ikke god til oversættelse....

men glad for at det virker nu

Ved ikke helt præcis hvad der er smuttet, men nu virker denGrin

Spring til debat: