Navigation
Supportsider
Senest Online
helmuth 1 Dag
HenningS 5 Dage
Henrik Bendtsen 1 Uge
iceman50 2 Uger
viklake 3 Uger
flj 4 Uger
Niller 6 Uger
gittedl 7 Uger
snatur 7 Uger
DK57 8 Uger
Besøgende
Gæster online: 6

Brugere online: 0

Antal brugere: 179
Nyeste bruger: Michael Mogensen
Se indlæg
PHP-Fusion - Danmark » PHP-Fusion version 7 » Temaer v7
 Udskriv debat
Indlogningspanels skjult - altsa låst ude - hvilken tabel og hvilken værdi skal ændres?
Jens Solvang
Sikkert en gammel traver.
Så lykkedes det mig at låse mig selv ude. Jeg eksperimenterer med temaet Revision, som har en indlogningsmulighed allerøverst til højre og i højre side. Jeg slog vinduet i højre side (spalte) fra og var egentlig tilfreds. Så ville jeg se, hvordan det så ud med andre temaer, men glemte at de ikke har en indlogning øverst til højre.
Nu er jeg låst ude - af mig selv. Det er kun en lokalindstilling, så jeg kan jo begynde forfra, men det kunne jo være sjovt at ændre en databaseværdi, så jeg kan få indlogningsfeltet tilbage igen.
Hvor og hvordan ændrer jeg det i databasen?
Venlig hilsen Jens Solvang

egonbj
kør login.php , her kan du logge ind og rette fejlen igen.

www.myphp.dk
Jens Solvang
Mange tak for svar. Jeg har prøvet med .../login.php. Jeg blev automatisk koblet til :../news.php og dermed en forside uden indlogningsmulighed. Derfor kan det måske være en mulighed at ændre en indstilling i databasen. - Men hvor? Venlig hilsen Jens Solvnag

helmuth
I databasen under fusion_site_links skal du finde Log ind i spalten link_name

I den linje finder du en værdi i spalten link_visibility ... sæt værdien til 0 - altså et nul-tal

Det skulle gerne løse dit problem

Har du evt. et link til den hjemmeside hvor problemet er?

http://helmuth.dk/
Jens Solvang
Mange tak for svaret. Jeg har endnu ikke fået det til at virke, da jeg ikke har fundet ordene log ind i spalten link_name - se billede. (Jeg ved ikke om billedet er tydeligt nok til at give mening. Men det var netop et svar i den retning, som kan hjælpe mig. Måske også en anden gang, for lige nu er det udelukkende en lokal installation. Tak
Jens Solvang tilknyttede følgende billede:billede:
fejlretning-indlogning.jpg

helmuth
under fusion_settings find navnet på det tema der står i spalten settings_name

prøv at ændre det til et af standard temaerne

http://helmuth.dk/
Jens Solvang
Tak for det - nu kender jeg lige denne fremgangsmåde og kan måske en anden gang klare mig ud af et problem. Det lykkedes. Så fik jeg et tema, som kunne afsløre registreringsmuligheden. Mange tak. Ret let, når man lige ved hvordan.
Hilsen Jens S.

Spring til debat: