Navigation
Supportsider
Senest Online
helmuth 1 Dag
HenningS 5 Dage
Henrik Bendtsen 1 Uge
iceman50 2 Uger
viklake 3 Uger
flj 4 Uger
Niller 6 Uger
gittedl 7 Uger
snatur 7 Uger
DK57 8 Uger
Besøgende
Gæster online: 8

Brugere online: 0

Antal brugere: 179
Nyeste bruger: Michael Mogensen
Se indlæg
PHP-Fusion - Danmark » PHP-Fusion version 7 » Temaer v7
 Udskriv debat
Sort streg
Mikkel45
Hej Smile
På min side www.daek38.dk har jeg længe fundet mig i 2 vandrette sort streger der går igennem hele siden, den forsvinder i kompalitetsvisning i explorer 10, den forsvinder også i kompatibilitetsvisning i ældre versioner af explorer
Stregen er der også i Crome v.27.0.1453

Kan i hjælpe mig med en løsning til at få stregerne væk, så mine kunder slipper for at se på den, jeg kan jo ikke rigtigt forlange at alle mine kunder skal køre i kompalitetsvisning for at se min side rigtigt.
Redigeret af Mikkel45 d. 07-06-2013 12:48

egonbj
Hej

Du skal se i dit tema hvordan rammerne dannes og dernæst i styles filen til dit tema og prøve at finde de parametre der laver dine rammer.
Der er nogle af CSS elementerne som opfattes forskelligt af browserne, men for at sige noget om hvilke det kunne være, skal man først se hvordan rammerne dannes.
se. f.eks http://www.webcredible.co.uk/user-fri...orer.shtml
En anden mulighed kan være et html element som ikke er skrevet helt korrekt, men hvor nogle browsere kan "fejl håndtere" det og andre ikke kan. Igen er det din tema fil du skal se i.

www.myphp.dk
Mikkel45
Det må være dette, ... ikk ?
Kan i se hvor problemet ligger, jeg ka ikk lige gennemskue det :|

"); require_once INCLUDES."theme_functions_include.php"; function render_page($license=false) { global $aidlink, $settings, $main_style, $locale, $userdata; //Header echo "\n\n"; echo "\n"; echo "\n"; echo "\n

\n"; echo "\n\n"; echo "\n"; echo "\n
"; include INFUSIONS."css_dropdown_menu/menu.php"; echo"
\n"; //Content echo "\n\n"; if (LEFT) { echo ""; } echo ""; echo "\n
".LEFT." ".U_CENTER.CONTENT.L_CENTER."
\n"; //Footer echo "\n\n"; echo ""; echo "\n
Dæk38 - Møllebakken 38 - 5690 Tommerup - salg@daek38.dk - T: 22 48 77 61"; echo"
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - ".date("Y")." by Nick Jones.\n"; echo "* Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.\n"; echo "
Login Simple as That
\n"; } function render_news($subject, $news, $info) { echo "\n\n"; echo "\n"; echo "\n\n"; echo "\n"; echo "\n\n"; echo "\n\n
".$subject."
".$news."
\n"; echo newsposter($info," ·").newsopts($info,"·").itemoptions("N",$info['news_id']); echo "
\n"; } function render_article($subject, $article, $info) { echo "\n\n"; echo "\n"; echo "\n\n"; echo "\n"; echo "\n\n"; echo "\n\n
".$subject."
".($info['article_breaks'] == "y" ? nl2br($article) : $article)."
\n"; echo articleposter($info," ·").articleopts($info,"·").itemoptions("A",$info['article_id']); echo "
\n"; } function opentable($title) { echo "\n\n"; echo "\n"; echo "\n\n"; echo "\n\n
".$title."
\n"; } function closetable() { echo "
\n"; } //------------------ORANGE------------------- 300px function openside2($title, $collapse = false, $state = "on") { global $panel_collapse; $panel_collapse = $collapse; echo "\n\n"; echo "\n\n
\n"; if ($collapse == true) { echo panelstate($state, $boxname); } } function closeside2() { global $panel_collapse; if ($panel_collapse == true) { echo "\n"; } echo "
\n"; //------------------SMÃ"¦ I MIDTEN------------------ 330px echo "\n\n\n\n

\n"; } function openside3($title, $collapse = false, $state = "on") { global $panel_collapse; $panel_collapse = $collapse; echo "\n\n"; echo "\n\n

\n"; if ($collapse == true) { echo panelstate($state, $boxname); } } function closeside3() { global $panel_collapse; if ($panel_collapse == true) { echo "\n"; } echo "

\n"; echo "\n\n\n\n

\n"; } // -------------------------STOR I MIDTEN--------------------- function openside5($title, $collapse = false, $state = "on") { global $panel_collapse; $panel_collapse = $collapse; echo "\n\n"; echo "\n\n

\n"; if ($collapse == true) { echo panelstate($state, $boxname); } } function closeside5() { global $panel_collapse; if ($panel_collapse == true) { echo "\n"; } echo "

\n"; echo "\n\n\n\n

\n"; } //------------------Venstre side------------------- function openside($title, $collapse = false, $state = "on") { global $panel_collapse; $panel_collapse = $collapse; echo "\n\n"; echo "\n\n

\n"; if ($collapse == true) { echo panelstate($state); } } function closeside() { global $panel_collapse; if ($panel_collapse == true) { echo "\n"; } echo "

\n"; echo "\n\n\n\n

\n"; } //------------------Venstre side uden border------------------- function openside4($title, $collapse = false, $state = "on") { global $panel_collapse; $panel_collapse = $collapse; echo "\n\n"; echo "\n\n

\n"; if ($collapse == true) { echo panelstate($state); } } function closeside4() { global $panel_collapse; if ($panel_collapse == true) { echo "\n"; } echo "

\n"; echo "\n\n\n\n

\n"; } ?>

Smileys slået fra :-)
Redigeret af helmuth d. 08-06-2013 08:55

Spring til debat: